Ontzorgen van de marketing door een internetbureau

By | juli 30, 2019

Het vergt gewoon geduld en vastberadenheid om het door te zetten en om tevreden te blijven met de komende maanden.

Wat nu? Hoe kan ik me in Internet Marketing verdiepen?

Zicht Online is een full service internetbureau uit Rotterdam.

U kunt nu misschien wel met spanning huppelen over dit ding genaamd content marketing.

Je wilt er in duiken, zoals nu.

Als je er klaar voor bent en er klaar voor bent om te gaan, dan is dit het volgende wat je moet doen:

1. Pace Yourself & Stel Doelen & Stel Doelstellingen
Onthoud, dit is een marathon, geen sprint.

Het inpakken van jezelf is essentieel om het goed te doen – anders begin je met het spinnen van je wielen, en zal het onvermijdelijk zijn dat je doorbrandt.

In plaats daarvan, de balans op te maken van waar je bent in uw bedrijf.

Denk vooruit naar waar u het komende jaar naartoe wilt.

Heeft u al klanten?
Heeft u een website?
Begint u vanaf nul?
Pak een pen en papier, of vestig jezelf voor je computer, en begin met het formuleren van een aantal doelstellingen voor content marketing.

Maak uw doelstellingen haalbaar (maar niet te gemakkelijk) en meetbaar.

Begeleiding nodig over doelen?

Zicht Online is een full service internetbureau uit Rotterdam.

Hier zijn enkele tips van CMI over het stellen van doelen, inclusief hoe deze te koppelen aan key performance indicators (KPI’s).

Voor ideeën over doelen om te bereiken, lees dit artikel uit Copyblogger over 10 content marketingdoelen die het nastreven waard zijn.

2. 2. Beveilig uw inhoud ‘Thuisbasis’.
Voor het creëren van content, het verzamelen van leads en meer heb je een thuisbasis op het web nodig.

Dit is:

Waar uw inhoud zal wonen.
Waar u naar linkt wanneer u uw content deelt op social media.
Waar je leads verzamelt van het verkeer dat je binnenhaalt.
Als je geen website hebt, begin dan met het onderzoeken van opties.

Als u een website heeft, zorg er dan voor dat deze geoptimaliseerd, gebruiksvriendelijk en georganiseerd is door het volgen van SEO en usability best practices.

3. 3. Start Strategiseren
Nu u doelen, een thuis voor uw content en enthousiasme heeft, is het tijd om verder te gaan met de rest van uw content marketing strategie.

We hebben het al gehad over strategie, maar hier zijn de stappen die ervoor zorgen dat het werkt:

6 Belangrijkste, bruikbare stappen voor content strategiebepaling
Onderzoek naar het doelpubliek en ontwikkeling van merkpersoonlijkheden
Trefwoordonderzoek en SEO opportuniteitsonderzoek
Thematische ideevorming en inhoudelijke planning
Content creëren/schrijven/produceren/verzamelen
Gemeenschapsopbouw en -verzorging
Het delen en bevorderen van inhoud op sociale kanalen
Dit is een brede lijst. Elke stap heeft zijn eigen acties en planning.

Het is belangrijk om geen stappen over te slaan. Elke stap is van vitaal belang om te winnen bij content marketing.

Ja – dit kost tijd, moeite, planning, geduld, vastberadenheid en teamwork om het allemaal voor elkaar te krijgen.

Als je eenmaal je internet marketing aan de gang, maar, kan slechts een stuk van de inhoud in uw arsenaal een impact als deze hebben:

Wat is internet marketing? Uw gids voor online marketing van vandaag de dag
En dat is precies wat een enkel stuk inhoud kan doen.

Stelt u zich eens voor dat u een consistent, kwalitatief hoogstaand schema voor het publiceren van content zou opstarten en uw cache van content assets zou opbouwen.

De mogelijkheden zijn onwerkelijk.

…Maar alleen als u klaar bent om de mouwen op te stropen en uw handen vuil te maken.

Graaf u in, stippel uw koers uit, bouw creatieve oplossingen uit, bouw relaties op, en geniet van de internetmarketing van vandaag.

Het is anders dan u gewend bent – het heeft een kloppend hart.

Wat is internetmarketing? Uw gids voor online marketing van vandaag de dag
Maar dat is iets geweldigs.

Meer inhoudelijke marketingmiddelen:

Sinds 2004 geeft Google prioriteit aan zoekopdrachten op basis van lokale resultaten en benadrukt het dat bedrijven optimaliseren voor een lokale aanwezigheid.

Het idee is om kleine mama- en popwinkels, middelgrote ketens en websites die zich richten op de lokale klant te verbinden met gebruikers die een hoge aankoopintentie hebben.

Het is geen wonder dat een eenvoudig onderzoek naar [Lokale SEO] vele controlelijsten naar voren brengt die waardevolle informatie, met inbegrip van de Gids van het Dagboek van de Techniek van het Onderzoek voor Lokale SEO verstrekken.

Nochtans, vormen de ondernemingsbedrijven die een groot publiek richten een uitdaging in het optimaliseren van voor lokale onderzoeken.

Sites zoals TripAdvisor met hun activiteiten in Seattle pagina, Yelp’s Restaurants in Seattle, en Groupon’s Dingen te doen in de buurt van mij pagina laten ons zien dat enterprise sites goed kunnen optimaliseren voor lokale zoekopdrachten.

De sleutel is het gebruik van de juiste signalen, het toevoegen van off-site optimalisatie voor lokale, en het ontwikkelen van inhoud die zinvol is op basis van de intentie van de gebruiker.

Gezaghebbend octrooi voor documentherkenning
In december 2004 heeft Google het Patent for Authoritative Document Identification aangevraagd, dat de aanzet gaf tot hun focus op het leveren van lokale kwaliteitsvolle zoekacties met lokale content. De Abstracte vermelding:

“Een systeem bepaalt de documenten die verbonden zijn met een locatie, identificeert een groep signalen die verbonden zijn met elk van de documenten, en bepaalt de authoritativiteit van de documenten voor de locatie op basis van de signalen.

Het octrooi maakt gebruik van vier belangrijke signalen die een locatie voor een bedrijf bepalen:

De pagina is gekoppeld aan een fysiek adres met een legitiem telefoonnummer.
De H1 komt overeen met de bedrijfsnaam.
De URL bevat de naam van het bedrijf.
De pagina heeft veel links die ernaar verwijzen vanaf een aantal andere pagina’s en/of websites die de naam van het bedrijf vermelden.

https://zicht.nl